تحلیل و بررسی میزان فروش خدمات بیمه ای با استفاده از الگوهای منتخب بازاریابی

 

تحلیل و بررسی میزان فروش خدمات بیمه ای با استفاده از الگوهای منتخب بازاریابی دارای 87 صفحه با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد.


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 87
حجم 85 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مقاله


توضیحات کامل

 

 

فهرست مطالب :


کلیات هدف و علت انتخاب موضوع        
متغیرهای تحقیق   
قلمرو تحقیق    
فرضیه های تحقیق   
استفاده کنندگان از تحقیق        
محدودیتهای تحقیق      
تعریف بیمه  
تعریف واژگان تخصصی   

فصل اول
مبحث اول : بیمه های عمر در جهان    
الف ) پیدایش بیمه های غیر بیمه عمر  
ب ) پیدایش بیمه های عمر      
مبحث دوم : پیدایش بیمه در ایران    
الف ) بیمه های غیر بیمه عمر  
ب ) بیمه عمر قبل از انقلاب   
ج ) بیمه عمر بعد از انقلاب      
د ) انواع بیمه های عمر     
عوامل مؤثر در نرخ حق بیمه    
موانع توسعه بیمه های بازرگانی 
تأثیر عوامل برون زا در روند رشد بیمه های بازرگانی  
بازار بیمه       
اصول حاکم بر معاملات بیمه ای    
الف ) اصل حسن نیت    
ب ) اصل احتمال     
ج ) اصل تعاون   
د ) اصل جبران خسارت   
تقسیمات بیمه    

فصل دوم
روش تحقیق    
جامعه آماری    
پرسشنامه      
ویژگی پرسشنامه  
توزیع مقدماتی پرسشنامه  
فصل سوم
تجزیه و تحلیل یافته ها    
بررسی فرضیه ها بر اساس آمارهای جمع آوری شده از سطح شرکتهای بیمه    
فرضیه اول    
فرضیه دوم    
فرضیه سوم    
بررسی فرضیه ها با استفاده از داده های پرسشنامه ای    
فرضیه اول      
فرضیه دوم    
فرضیه سوم   
فصل چهارم
جمع بندی ، نتیجه گیری و پیشنهادها  
زمینه های تحقیقاتی    
فصل پنجم
منابع و مأخذ    

قسمتی از متن :


هدف و علت انتخاب موضوع
بیمه یکی از منابع مهم تأمین درآمد جهت اجرای طرح های زیربنایی کشور می باشد. اهمیت این رشته به حدیست که صاحبنظران آن را "صنعت" می خوانند. بیمه باعث شکوفایی اقتصادی شده و با اشکال متنوعش موجب می شود تا بیمه گذاران و بیمه شدگان بتوانند به راحتی و با اطمینان گام بردارند. در این میان نفعی که بیمه برای اقشار آسیب پذیر دارد بسیار درخور توجه است ولی متدسفانه غالب اشخاص از آن اطلاع چندانی ندارند. در تحقیق حاضر سعی شده است تا در حد توان به افراد جامعه درباره بیمه عمر و نقش آن در اقتصاد خانواده آگاهی داده شود و بدین ترتیب میزان فروش بیمه عمر افزایش یابد. البته طبق گفته مسئولین امر، بیمه در برنامه پنجساله دوم تاکنون از رشدی بیش از حد انتظار پیش بینی شده برخوردار بوده است. در راستای نیل به آنچه که در سطور بالا به عنوان هدف تحقیق بیان گردید سه فرضیه بررسی گردید:
1-    نوع ابزار ارتباط جمعی حامل آگهی های تجاری در افزایش بیمه عمر موثر است. 
2-    افزایش حق بیمه عمر، باعث کاهش میزان فروش آن می شود.
3-    محتوای آموزشی آگهی های تجاری در میزان فروش بیمه عمر موثر است. 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 


مشخصات

  • دانلود + ادامه مطلب (منبع اصلی)
  • کلمات کلیدی: بیمه ,میزان ,تحلیل ,استفاده ,بررسی ,پیدایش ,میزان فروش ,منتخب بازاریابی ,پیدایش بیمه ,بررسی میزان ,الگوهای منتخب ,الگوهای منتخب بازاریابی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارشدهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

عکس آقای خامنه ای

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

یادداشت های بانو ویرا بازار مهرگان شیمی فرهنگی، اجتماعی آرین افشار موج کویر برگرد...هرآنچه دارم عاشقانه برای تو مجسمه سازی و اجرای نقش برجسته و سیمانبری نمای ساختمان و مبلمان شهری 09190910701 آموزش ماساژ با مدرک فنی و حرفه ای موسسه حقوقی حامی دادگستر ساعد سئو8